Archive for November, 2018

3 Tempat Makan Best Western Di Kuala Selangor, Selangor

3 Tempat Makan Best Western Di Kuala Selangor, Selangor

| November 29, 2018 | 0 Comments

3 Tempat Makan Best Western Di Kuala Selangor, Selangor | Khalifah Media Networks – Perut dah mula lapar, kebiasaannya bila kita sampai di sesuatu tempat yang jarang kita pergi, kita pun akan bertanya, “mana tempat makan best kat sini?”. Kan ? Di sini kami memberi tiga pilihan tempat makan best western yang sedap di Kuala […]

Continue Reading

Inilah 20 Petua Hilangkan Sakit Gigi Ketika Mengandung.

Inilah 20 Petua Hilangkan Sakit Gigi Ketika Mengandung.

| November 29, 2018 | 0 Comments

Inilah 20 Petua Hilangkan Sakit Gigi Ketika Mengandung.| KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Tak ada angin, tak ada ribut tiba-tiba anda sakit gigi. Dah lah tengah mengandung. Jenuh nak tahan sakit. Jangan risau. Anda boleh amalkan 20 petua hilangkan sakit gigi ketika mengandung tanpa ubat tahan sakit yang berikut. 1. Tuaman air panas Isikan air banas […]

Continue Reading

Inilah 14 Petua Hilangkan Selulit Paling Mudah.

Inilah 14 Petua Hilangkan Selulit Paling Mudah.

| November 29, 2018 | 0 Comments

Inilah 14 Petua Hilangkan Selulit Paling Mudah.| KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Selulit adalah lemak yang terkumpul pada satu bahagian badan, terutamanya pada perut, peha, punggung dan lengan. Sebagai seorang wanita, selulit adalah satu mimpi ngeri. Jom kami kongsikan petua hilangkan selulit yang boleh anda amalkan. Apakah punca selulit? Sebelum itu, apa kata kita kenal-pasti dulu […]

Continue Reading

17 Petua Hilangkan Sakit Mata. Boleh Cuba!

17 Petua Hilangkan Sakit Mata. Boleh Cuba!

| November 28, 2018 | 0 Comments

17 Petua Hilangkan Sakit Mata. Boleh Cuba! | KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Sakit mata sangat merungsingkan. Ianya bukan sahaja menyebabkan kesakitan malah banyak urusan akan tergendala. Jom kami kongsikan 17 petua hilangkan sakit mata dengan timun dan kentang yang ramai orang tak tahu. Apakah penyebab sakit mata? Sakit mata boleh disebabkan oleh: Jangkitan Virus Virus […]

Continue Reading

3 Tempat Makan Best Western Di Sungai Besar, Selangor

3 Tempat Makan Best Western Di Sungai Besar, Selangor

| November 28, 2018 | 0 Comments

3 Tempat Makan Best Western Di Sungai Besar, Selangor | Khalifah Media Networks – Jikalau kita ke Selangor, Selain melawat tempat menarik disana antara tempat lain yang selalu ditujui adalah tempat makan. Sudah semestinya tempat makan yang sedap dan best yang kita cari kan? Disini kami memberikan 3 pilihan tempat makan best western yang sedap […]

Continue Reading

10 Cara Hilangkan Bau Tandas Busuk, Kekal Segar Sepanjang Hari.

10 Cara Hilangkan Bau Tandas Busuk, Kekal Segar Sepanjang Hari.

| November 28, 2018 | 0 Comments

10 Cara Hilangkan Bau Tandas Busuk, Kekal Segar Sepanjang Hari. |KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Busuknya bilik air ni. Dari jauh dah bau. Nak kata tak cuci pun tak juga. Tapi kenapa cepat sangat berbau semula? Tak boleh jadi, aku kena cari cara hilangkan bau tandas, nanti malulah kalau tetamu datang.”Memang stres kalau bilik air berbau. Mulalah […]

Continue Reading

3 Tempat Makan Best Western Di Subang Jaya, Selangor

3 Tempat Makan Best Western Di Subang Jaya, Selangor

| November 27, 2018 | 0 Comments

3 Tempat Makan Best Western Di Subang Jaya, Selangor | Khalifah Media Networks – Tiba-tiba perut lapar? tapi dalam masa yang sama anda sedang berada di tempat lain sama ada bercuti mahupun atas sesuatu urusan. Kebiasaannya apabila kita sampai di sesuatu tempat yang jarang kita pergi, kita pun akan bertanya, “mana tempat makan best kat […]

Continue Reading

10 Makanan Untuk Turunkan Berat Badan.

10 Makanan Untuk Turunkan Berat Badan.

| November 26, 2018 | 0 Comments

10 Makanan Untuk Turunkan Berat Badan.| KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Tidak ramai yang bersungguh-sungguh dan berjaya menurunkan berat badan akibat tabiat makan yang sukar diubah atau mudah tergoda dengan makanan tinggi kalori. Walau bagaimanapun, masih belum terlambat untuk ulang kembali jika terbantut di permulaan dalam usaha anda menurunkan berat badan. Lihat semula tips dan panduan […]

Continue Reading

15 Jenis Ulam Awet Muda Yang Anda Patut Makan Selalu.

15 Jenis Ulam Awet Muda Yang Anda Patut Makan Selalu.

| November 26, 2018 | 0 Comments

15 Jenis Ulam Awet Muda Yang Anda Patut Makan Selalu.| KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Selain amalan senaman dan penjagaan kesihatan yang baik, antara bahan makanan yang boleh bantu anda yang mahu awet muda ialah pengambilan sayur-sayuran dan ulam-ulaman setiap hari disamping zat makanan yang lain. Dipercayai penting untuk kelancaran proses penghadaman dan pencernaan terutama jika […]

Continue Reading

3 Tempat Makan Best Western Di Jenjarom, Selangor

3 Tempat Makan Best Western Di Jenjarom, Selangor

| November 26, 2018 | 0 Comments

3 Tempat Makan Best Western Di Jenjarom, Selangor | Khalifah Media Networks – Perkara penting difikirkan jika tiba disesuatu tempat yang baru dikunjungi adalah dimana tempat menjamu selera. Sudah semestinya kita mahukan tempat makan yang sedap dan selesa untuk makan kan? Usah runsing, disini ada 3 pilihan kami cadangkan pada anda tempat makan best western […]

Continue Reading