MissPink

rss feed

MissPink's Latest Posts

Resepi Cara Buat Kentang Putar

Resepi Cara Buat Kentang Putar

| January 19, 2020 | 0 Comments

Resepi Cara Buat Kentang Putar| Assalamulaikum. Resepi kali ni ialah Resepi Cara Buat Kentang Putar. Kentang putar ni memang makanan kesukaan ramai tiap kali bila order KFC kan. Teksturnya yang lembut, enak, dan berlemak ni semestinya akan membangkitkan selera anda. Resepi sedap kentang putar ini ada boleh tengok cara masakan daripada khairulaming. Jom kita tengok […]

Continue Reading

Resepi Tuna Sandwich

Resepi Tuna Sandwich

| January 16, 2020 | 0 Comments

Resepi Tuna Sandwich | Assalamualaikum. Hari ni ada idea ke nak buat resepi apa untuk sarapan pagi anda. Hah…. kalau anda masih tiada idea apakata kita buat Tuna Sandwich pagi ni. Resepi Tuna Sandwich yang cukup mudah, sedap, dan semestinya mengenyangkan menjadi pilihan ramai. Resepi Tuna Sandwich ni anda boleh tengok cara masakan daripada khairulaming. […]

Continue Reading

Resepi Cara Buat Apam Balik

Resepi Cara Buat Apam Balik

| January 15, 2020 | 0 Comments

Resepi Cara Buat Apam Balik | Hai.. Assalamualaikum. Ok hari ni min kongsikan kepada anda resepi Cara Buat Apam Balik. Selalu kita nampak Apam Balik ni jual di pasar malam kan? Apakata hari ni kita belajar sendiri buat Apam Balik di rumah sebagai hidangan anda bersama keluarga. Anak- anak mesti suka dengan Apam Balik anda […]

Continue Reading

Resepi Cara Buat Rojak Buah

Resepi Cara Buat Rojak Buah

| January 14, 2020 | 0 Comments

Resepi Cara Buat Rojak Buah|Assalamualaikum. Resepi kali ini ialah Resepi Cara Buat Rojak Buah. Sebut saja Rojak Buah mesti akan buatkan kita rasa terliur dengan rasa manisnya, pedas, masam dan macam-macam lah rasa istimewanya Rojak Buah ni kan. Jadi, kepada anda yang suka dengan Rojak Buah untuk dijadikan hidangan petang atau malam anda mencicah boleh […]

Continue Reading

Resepi Nasi Goreng Tomyam Sedap

Resepi Nasi Goreng Tomyam Sedap

| January 13, 2020 | 0 Comments

Resepi Nasi Goreng Tomyam Sedap |Assalamualaikum. Resepi kita hari ni ialah Nasi Goreng Tomyam yang sangat sedap, pedas, senang dan terliur. Hidangan ni sangat sesuai untuk di nikmati sebagai makan malam atau pagi anda. Anda yang gemar makan nasi goreng boleh cuba buat resepi sedap Nasi Goreng Tomyam daripada khairulaming ni. Bahan-Bahan Buat Nasi Goreng […]

Continue Reading

Resepi Cara Buat Ayam Madu

Resepi Cara Buat Ayam Madu

| January 11, 2020 | 0 Comments

Resepi Cara Buat Ayam Madu | Assalamualaikum. Hari ni apa kata kita buat resepi cara buat Ayam Madu yang rasanya manis, crispy dan sedap ni. Resepi Ayam Madu yang sedap dan senang nak masak semestinya menjadi kegemaran anda yang suka makan ayam. Rasa dah bosankan kalau asyik masak ayam dengan cara yang sama, jadi apakata […]

Continue Reading

Resepi Masakan Daging Balado

Resepi Masakan Daging Balado

| January 8, 2020 | 0 Comments

Resepi Masakan Daging Balado | Assalamualaikum kepada anda yang suka masakan yang pedas-pedas, hari ni kami nak kongsikan kepada anda resepi masakan Daging Balado. Resepi masakan Daging Balado ni sangat sedap ya. Kepada anda yang tiada idea nak masak apa boleh cuba resepi sedap daripada khairulaming ni. Bahan-bahan untuk Memasak Daging Balado: 500g daging 1 […]

Continue Reading

Resepi Masakan Ayam Masak Lemak Cili Api

Resepi Masakan Ayam Masak Lemak Cili Api

| January 7, 2020 | 0 Comments

Resepi Ayam Masak Lemak Cili Api | Assalamualaikum. Hari ni kami kongsikan kepada anda resepi Ayam Masak Lemak Cili Api. Resepi Ayam Masak Lemak Cili api rasanya yang berlemak, pedas dan sedap akan buatkan anda jadi lapar. Resepi ini sangat mudah nak sediakan dan sesuai untuk hidangan anda sekeluarga. Jadi apa tunggu lagi, jom kita […]

Continue Reading

Resepi Masakan Mee Goreng Basah Yang Sedap

Resepi Masakan Mee Goreng Basah Yang Sedap

| January 5, 2020 | 0 Comments

Resepi Masakan Mee Goreng Basah Yang Sedap |Assalamualaikum. Kepada anda yang masih tercari-cari resepi apa nak masak untuk hidangan waktu petang dan malam anda apakata kita cuba buat resepi masakan Mee Goreng Basah. Resepi masakan Mee Goreng Basah yang mudah untuk disediakan sesuai untuk hidangan anda sekeluarga. Jom kita cuba resepi sedap daripada khairulaming ni. […]

Continue Reading

Resepi Cara Buat Oden

Resepi Cara Buat Oden

| January 2, 2020 | 0 Comments

Resepi Cara Buat Oden| Hai. Siapa dekat sini masih lagi belum cuba oden yang jual dekat Family Mart? Walaupun resepi oden ni da viral tapi min belum pernah cuba lagi oden yang dah ada dekat Family Mart tu. So hari ni min nak cuba buat sendiri resepi cara buat oden dekat rumah. Anda pun boleh […]

Continue Reading