Miss Nsyaabdul

rss feed

Miss Nsyaabdul's Latest Posts

Siapa Budak Kecil Tu?

Siapa Budak Kecil Tu?

| August 9, 2020 | 0 Comments

Siapa Budak Kecil Tu? |Hai, nama aku Aira. Di sini aku ingin menceritakan kisah pertama kali aku diganggu. Aku bukanlah seorang yang hijab terbuka ke atau bole nampak itu ini ke, tak aku bukan macam tu. Ini adalah kali pertama aku kena dan masa kena pon aku blur haha. Ok jom aku mulakan kisah aku. […]

Continue Reading

Dikacau Akibat Tidur di Ruang Tamu?

Dikacau Akibat Tidur di Ruang Tamu?

| August 9, 2020 | 0 Comments

Dikacau Akibat Tidur di Ruang Tamu? |Memandangkan syawal dah nak berakhir, teringat aku kepada satu kisah berlaku 7 tahun lepas pada malam raya kelima. Ketika itu aku berumur 19 tahun. Jam menunjukkan sudah pukul 11.20 malam. Memandangkan mata ni masih tidak mengantuk, jadi aku macam biasa sibuk bersms sambil menonton tv di ruang tamu depan […]

Continue Reading

Study Week di Datangi Makhluk Halus

Study Week di Datangi Makhluk Halus

| August 9, 2020 | 0 Comments

Study Week di Datangi Makhluk Halus |Di sini saya ingin kongsikan satu kisah  seram yang saya sendiri alami, sama ada ia seram ataupun tidak terserah kepada kalian untuk menilai, yang pastinya ini adalah satu pengalaman yang saya sendiri alami bersama teman sebilik saya. Perasaan yang tidak dapat digambarkan, yang pasti ia akan saya ingati. Kisahnya […]

Continue Reading

Makhluk Halus Tinggal di Rumah Sendiri

Makhluk Halus Tinggal di Rumah Sendiri

| August 9, 2020 | 0 Comments

Makhluk Halus Tinggal di Rumah Sendiri |Assalamualaikum. Di kala aku menaip kisah ni, aku sedang bekerja shift malam pada pukul 1 pagi (seram plak rasa). Aku mendapat tawaran bekerja pada tahun 2013 di sebuah daerah yang tak pernah aku jejakkan kaki. Bukan main seronok lah aku sebab aku memang seorang perempuan yang suka mengembara bersendirian […]

Continue Reading

Pintu di Ketuk Waktu Malam

Pintu di Ketuk Waktu Malam

| August 9, 2020 | 0 Comments

Pintu di Ketuk Waktu Malam |Saya ain dari selatan tanah air. kisah ini terjadi ketika umur saya 19 tahun, 9 tahun yang lepas dimana ketika itu saya sedang menuntut di sebuah pusat pengajian di utara tanah air. Sewaktu kejadian saya berada di semester ke 2. Sebelum pendaftaran asrama, saya mendapat berita bahawa roomate tidak boleh […]

Continue Reading

Kisah Seram di Taman Botani 

Kisah Seram di Taman Botani 

| August 9, 2020 | 0 Comments

Kisah Seram di Taman Botani  |Assalamualikum semua. Nama Aku Zara. Aku ini baru sahaja lepas SPM. sejak PKP ini pihak universiti aku hanya dibenarkan menjalankan kelas secara online jadi aku ada banyak masa luang untuk melakukan apa apa yang aku suka. sedikit info tentang diri aku : Aku seorang atlet ketika bersekolah sehingga kini aku […]

Continue Reading

Dicakar Makhluk Halus

Dicakar Makhluk Halus

| August 9, 2020 | 0 Comments

Dicakar Makhluk Halus |Tidak semua orang percaya dengan adanya keberadaan makhluk tak kasat mata nih tipstrenners, tapi ketika Kamu mendengar kisah seram satu keluarga di Inggris ini nampaknya harus berpikir dua kali. Yaps, Tracey dan Keiron Fry merupakan pasangan suami istri yang tinggal tepatnya di New Tredegar, Wales Selatan, Inggris. Dari pernikahannya tersebut mereka berdua […]

Continue Reading

Mimpi atau Realiti?

Mimpi atau Realiti?

| August 9, 2020 | 0 Comments

Mimpi atau Realiti? M|Assalammualaikum w.b.t. Dalam page ini aku akan menceritakan kisah pertama aku kepada korang semua. Malam yang tenang jangan disangka tiada pemerhati. Aku memang diberi kelebihan. Aku dapat merasakan sesuatu kalau malam tu memang malam yang akan terjadi something. Jadi, pada malam tu, aku tidur dalam pukul 11.30pm. Seperti biasa aku akan buka ayat […]

Continue Reading

Kena Tindih Dengan Jin

Kena Tindih Dengan Jin

| August 9, 2020 | 0 Comments

Kena Tindih Dengan Jin |Assalamualaikum, nama aku “L” bukan nama sebenar. Cerita yang aku nak kongsikan tentang pengalaman ditindih hantu. Untuk yang tak tahu apa itu istilah “ditindih hantu”, aku terangkan sikit. Ianya akan berlaku masa kita tidur. Kita akan nampak sekeliling kita tapi kita tak mampu untuk gerakkan seluruh badan dan tak mampu untuk […]

Continue Reading

Kena Kacau Dekat 7E

Kena Kacau Dekat 7E

| August 9, 2020 | 0 Comments

Kena Kacau Dekat 7E |Salam semua. Nama aku Firdaus. Harini aku ingin menceritakan kisah yang aku alami semasa aku bekerja di 7Eleven pada tahun 2017. 7 Eleven mempunyai shift, shift pertama 7pagi-3 ptg, shift kedua 3ptg-11 mlm dan shift ketiga 11mlm-7 pagi. Nak dijadikan cerita masa tu aku shift kedua pukul 3ptg-11mlm. Masa tu dalam […]

Continue Reading