Search Results: maaf (529)

Pekerja Kerajaan Dan Hutang | Assalamualaikum kepada semua pembaca. Sedikit pengenalan, saya seorang ibu anak 3, pegawai kerajaan yang bersuamikan…

Tarian dan Lagu Ulik Mayang | Ulek Mayang merupakan tarian tradisional dari negeri Terengganu. Dikatakan tarian ini merupakan sejenis tarian…

Membawa Diri Dari Adik-Beradik | Assalamualaikum admin.Terima kasih kalau sudi menyiarkan cerita saya. Kalau tak siarkan pun, takpe lah. Yang…

Kasih Tanpa Restu | Assalamualaikum semua. Ok aku kenalkan diri dulu, nama Lan. Usia awal 30an. Aku dah kahwin dan…

Isteri Di Atas Kertas | Assalamualaikum, thanks iiumc sebab siarkan my confession. Confession ni adalah berkenaan beberapa siri episode kecurangan…

Insan Sebelah Rumah | Assalamualaikum dan salam sejahtera readers sekalian, aku nak kongsi satu kisah pendek. Diharapkan korang sabar membaca…

Berdosakah Anak Rapat? | Terima kasih kerana menyiarkan kisah ini. Nama aku Ayana (bukan nama sebenar). Umur aku tahun ni…

Babysitter Kecewa | Saya ada terbaca pos Permintaan Seorang Pengasuh baru-baru ini di IIUM-Confession. Izinkan saya membuat sedikit luahan saya…

Pasangan Jarak Jauh | Aku Bunga, 30 tahun, seorang penjawat awam, to be exact, seorang jururawat. Sudah berkahwin selama 5…

Petua Hamil | Assalamualaikum. Confession ini di tulis wallahi tiada berniat untuk riakĀ  mahu pun berbangga. Lebih kepada perkongsian. Bismillahirrahmanirrahim.…