ARTIKEL TERKINI

Resepi Orange Carrot Juice

Resepi Orange Carrot Juice

| January 13, 2020 | 0 Comments

Resepi Orange Carrot Juice | Hai assalamualaikum semua. Kepada anda di rumah, hari ni kami nak kongsikan resepi orange carrot juice. Cuaca panas macam ni, bestnya dapat minum jus kan. Segar sikit kita nak buat kerja rumah yang tak pernah habis tu. Resepi ni kami ambil daripada khairulaming yang memang mudah saja untuk dibuat. Okay […]

Continue Reading

Resepi Cara Buat Agar-agar Buah

Resepi Cara Buat Agar-agar Buah

| January 12, 2020 | 0 Comments

Resepi Cara Buat Agar-agar Buah | Hai assalamualaikum semua, minggu lepas kami teringin pula nak makan agar-agar sebab dah lama tak makan. Jadi hari ni kami nak kongsikan cara buat agar-agar buah iaitu, resepi daripada khairulaming. Okay jom lihat bahan-bahannya. Bahan-bahan: 1/2 buah tembikai Anggur 2 biji buah kiwi 1 biji buah mangga 1 liter […]

Continue Reading

Resepi Cara Buat Ayam Madu

Resepi Cara Buat Ayam Madu

| January 11, 2020 | 0 Comments

Resepi Cara Buat Ayam Madu | Assalamualaikum. Hari ni apa kata kita buat resepi cara buat Ayam Madu yang rasanya manis, crispy dan sedap ni. Resepi Ayam Madu yang sedap dan senang nak masak semestinya menjadi kegemaran anda yang suka makan ayam. Rasa dah bosankan kalau asyik masak ayam dengan cara yang sama, jadi apakata […]

Continue Reading

Resepi Masakan Daging Balado

Resepi Masakan Daging Balado

| January 8, 2020 | 0 Comments

Resepi Masakan Daging Balado | Assalamualaikum kepada anda yang suka masakan yang pedas-pedas, hari ni kami nak kongsikan kepada anda resepi masakan Daging Balado. Resepi masakan Daging Balado ni sangat sedap ya. Kepada anda yang tiada idea nak masak apa boleh cuba resepi sedap daripada khairulaming ni. Bahan-bahan untuk Memasak Daging Balado: 500g daging 1 […]

Continue Reading

Resepi Cara Buat Telur Bistik

Resepi Cara Buat Telur Bistik

| January 7, 2020 | 0 Comments

Resepi Cara Buat Telur Bistik | Hai assalamualaikum. Hari ni kami nak kongsikan resepi cara buat telur bistik yang mudah dan sedap. Resepi ini kami ambil daripada khairulaming. Jom lihat bahan-bahan buat resepi ni. Bahan- bahan: 1/2 biji bawang holland (1/2 onion) 3 ulas bawang putih (3 cloves garlic) 100g ayam (100g chicken) 1/2 cawan […]

Continue Reading

Resepi Masakan Ayam Masak Lemak Cili Api

Resepi Masakan Ayam Masak Lemak Cili Api

| January 7, 2020 | 0 Comments

Resepi Ayam Masak Lemak Cili Api | Assalamualaikum. Hari ni kami kongsikan kepada anda resepi Ayam Masak Lemak Cili Api. Resepi Ayam Masak Lemak Cili api rasanya yang berlemak, pedas dan sedap akan buatkan anda jadi lapar. Resepi ini sangat mudah nak sediakan dan sesuai untuk hidangan anda sekeluarga. Jadi apa tunggu lagi, jom kita […]

Continue Reading

Resepi Murtabak Maggi Mudah Buat

Resepi Murtabak Maggi Mudah Buat

| January 6, 2020 | 0 Comments

Resepi Murtabak Maggi Mudah Buat | Hai assalamualaikum. Kepada korang yang perut selalu berbunyi pada waktu malam, dan korang rasa malas sangat nak keluar beli makanan boleh la buat resepi murtabak maggi yang kami nak kongsikan ni. Kami tahu dalam peti korang banyak stok maggi tersedia. Jadi kami cadangkan korang buat resepi ni sebab mudah […]

Continue Reading

Resepi Masakan Mee Goreng Basah Yang Sedap

Resepi Masakan Mee Goreng Basah Yang Sedap

| January 5, 2020 | 0 Comments

Resepi Masakan Mee Goreng Basah Yang Sedap |Assalamualaikum. Kepada anda yang masih tercari-cari resepi apa nak masak untuk hidangan waktu petang dan malam anda apakata kita cuba buat resepi masakan Mee Goreng Basah. Resepi masakan Mee Goreng Basah yang mudah untuk disediakan sesuai untuk hidangan anda sekeluarga. Jom kita cuba resepi sedap daripada khairulaming ni. […]

Continue Reading

Resepi Puding Jagung Mudah Buat

Resepi Puding Jagung Mudah Buat

| January 5, 2020 | 0 Comments

Resepi Puding Jagung Mudah Buat | Hai assalamualaikum semua, hari ni kami nak kongsikan resepi puding jagung yang mudah untuk dibuat. Rasanya manis dan memang sedaplah. Resepi ni dipetik daripada khairulaming yang memang mudah dan sangat sedap. Jadi apa tunggu lagi, jom lihat bahan-bahan buat resepi ni. Bahan-bahan: 1 cawan tepung kastard 1 cawan jagung […]

Continue Reading

YB Maszlee Letak Jawatan. Ini Respon Cikgu Popular Buat Ramai Sayu

YB Maszlee Letak Jawatan. Ini Respon Cikgu Popular Buat Ramai Sayu

| January 2, 2020 | 0 Comments

YB Maszlee Letak Jawatan. Ini Respon Cikgu Popular Buat Ramai Sayu | Saat kebanyakkan rakyat Malaysia sedih dengan perletakan jawatan YB Maszlee, seorang cikgu popular Malaysia mengeluarkan respon yang buat ramai sayu. Jom kita baca YB Menteri Pendidikan Berjiwa Murid “YB, saya ingin bertanya, kenapa dalam pendidikan sekarang terlalu banyak perubahan drastik? Kadang apa yang […]

Continue Reading