Tag: Ikan Bilis

Petua Supaya Ikan Bilis Goreng Kekal Rangup

Petua Supaya Ikan Bilis Goreng Kekal Rangup

| July 13, 2020 | 0 Comments

Petua Supaya Ikan Bilis Goreng Kekal Rangup | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Sebelum ni, bila goreng ikan bilis je kerangupan dia tu tak tahan lama. Walaupun dah disimpan di dalam bekas kedap udara tetap jugak liat dan lemau bila gigitnya. Kali ni anda jangan risau lagi, selepas ikut petua yang min kongsikan ini, min yakin […]

Continue Reading

Resepi Cara Buat Sambal Tomato Ikan Bilis

Resepi Cara Buat Sambal Tomato Ikan Bilis

| September 23, 2019 | 0 Comments

Resepi Cara Buat Sambal Tomato Ikan Bilis | KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Peminat sambal memang kena tambah menu sambal tomato ikan bili ni dalam koleksi menu.Sebab nak buat senang je. Tak perlu susah-susah.Lepas tu nak buat sebagai pencicah ulam, makan dengan lontong atau nasi impit pun boleh. Nak cicah pulut dengan sambal ni pun boleh. […]

Continue Reading