Admin Soleh

rss feed Facebook

Admin Soleh's Latest Posts

Inilah 16 Cara Hilangkan Mulut Berbau. Boleh Cuba!

Inilah 16 Cara Hilangkan Mulut Berbau. Boleh Cuba!

| December 4, 2018 | 0 Comments

Inilah 16 Cara Hilangkan Mulut Berbau. Boleh Cuba!| KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Anda mempunyai masalah mulut berbau? Dah berusaha macam-macam tapi masalah mulut berbau tak juga hilang. Jangan susah hati. Kami faham, mulut berbau sememangnya boleh menyebabkan anda berasa rendah diri dan tak selesa untuk bergaul dengan orang ramai. Istimewa untuk anda, jom kami kongsikan […]

Continue Reading

11 Bahan Ini Dapat Membantu Mengurangkan Sakit Gigi Akibat Gigi Bongsu.

11 Bahan Ini Dapat Membantu Mengurangkan Sakit Gigi Akibat Gigi Bongsu.

| December 3, 2018 | 0 Comments

11 Bahan Ini Dapat Membantu Mengurangkan Sakit Gigi Akibat Gigi Bongsu.| KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Pertumbuhan gigi bongsu sememangnya meninggalkan kesakitan yang amat memeritkan. Percaya atau tidak, bukan semua orang akan melalui kesakitan akibat pertumbuhan gigi bongsu. Menurut MyHEALTH, gigi bongsu merujuk kepada gigi ketiga yang tumbuh pada peringkat remaja atau awal dua puluhan. Lazimnya […]

Continue Reading

Inilah 11 Petua Hilangkan Ketumbit Secara Semulajadi. Boleh Cuba!

Inilah 11 Petua Hilangkan Ketumbit Secara Semulajadi. Boleh Cuba!

| December 3, 2018 | 0 Comments

Inilah 11 Petua Hilangkan Ketumbit Secara Semulajadi. Boleh Cuba!| KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Orang tua kata, ketumbit tumbuh sebab mengintai orang mandi. Yang sebenarnya, ketumbit berlaku kerana berlakunya jangkitan kuman pada kelopak mata lalu menyebabkan keradangan. Kalau tiba-tiba ada ketumbit tumbut di mata anda, jom amalkan petua hilangkan ketumbit yang berikut. 1. Pastikan mata dalam […]

Continue Reading

5 Khasiat Madu Kelulut Untuk Kesihatan.

5 Khasiat Madu Kelulut Untuk Kesihatan.

| December 2, 2018 | 0 Comments

5 Khasiat Madu Kelulut Untuk Kesihatan.| KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Madu kelulut dihasilkan oleh lebah kelulut. Lebah kelulut (juga digelar meliponini) ialah lebah tidak bersengat yang menghasilkan madu sama seperti lebah madu. Dianggarkan hampir 500 spesis kelulut terdapat di seluruh dunia, antaranya Trigona scaptotrigona, Trigona laeviceps, Trigona apicalis, Trigona thorasica, Trigona itama dan lain-lain lagi. […]

Continue Reading

13 Petua Hilangkan Ulser Mulut. Boleh Cuba!

13 Petua Hilangkan Ulser Mulut. Boleh Cuba!

| December 2, 2018 | 0 Comments

13 Petua Hilangkan Ulser Mulut. Boleh Cuba! | KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Ulser mulut atau mata ikan sangat menyakitkan. Boleh demam dibuatnya. Ada orang, takkan makan selagi ada ulser dalam mulut. Lagi kesian kalau jadi pada anak kecil. Jom kami kongsikan petua hilangkan ulser mulut yang anda boleh cuba.   1. Air garam Berkumur dengan air […]

Continue Reading

Inilah 20 Petua Hilangkan Sakit Gigi Ketika Mengandung.

Inilah 20 Petua Hilangkan Sakit Gigi Ketika Mengandung.

| November 29, 2018 | 0 Comments

Inilah 20 Petua Hilangkan Sakit Gigi Ketika Mengandung.| KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Tak ada angin, tak ada ribut tiba-tiba anda sakit gigi. Dah lah tengah mengandung. Jenuh nak tahan sakit. Jangan risau. Anda boleh amalkan 20 petua hilangkan sakit gigi ketika mengandung tanpa ubat tahan sakit yang berikut. 1. Tuaman air panas Isikan air banas […]

Continue Reading

Inilah 14 Petua Hilangkan Selulit Paling Mudah.

Inilah 14 Petua Hilangkan Selulit Paling Mudah.

| November 29, 2018 | 0 Comments

Inilah 14 Petua Hilangkan Selulit Paling Mudah.| KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Selulit adalah lemak yang terkumpul pada satu bahagian badan, terutamanya pada perut, peha, punggung dan lengan. Sebagai seorang wanita, selulit adalah satu mimpi ngeri. Jom kami kongsikan petua hilangkan selulit yang boleh anda amalkan. Apakah punca selulit? Sebelum itu, apa kata kita kenal-pasti dulu […]

Continue Reading

17 Petua Hilangkan Sakit Mata. Boleh Cuba!

17 Petua Hilangkan Sakit Mata. Boleh Cuba!

| November 28, 2018 | 0 Comments

17 Petua Hilangkan Sakit Mata. Boleh Cuba! | KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Sakit mata sangat merungsingkan. Ianya bukan sahaja menyebabkan kesakitan malah banyak urusan akan tergendala. Jom kami kongsikan 17 petua hilangkan sakit mata dengan timun dan kentang yang ramai orang tak tahu. Apakah penyebab sakit mata? Sakit mata boleh disebabkan oleh: Jangkitan Virus Virus […]

Continue Reading

10 Cara Hilangkan Bau Tandas Busuk, Kekal Segar Sepanjang Hari.

10 Cara Hilangkan Bau Tandas Busuk, Kekal Segar Sepanjang Hari.

| November 28, 2018 | 0 Comments

10 Cara Hilangkan Bau Tandas Busuk, Kekal Segar Sepanjang Hari. |KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Busuknya bilik air ni. Dari jauh dah bau. Nak kata tak cuci pun tak juga. Tapi kenapa cepat sangat berbau semula? Tak boleh jadi, aku kena cari cara hilangkan bau tandas, nanti malulah kalau tetamu datang.”Memang stres kalau bilik air berbau. Mulalah […]

Continue Reading

10 Makanan Untuk Turunkan Berat Badan.

10 Makanan Untuk Turunkan Berat Badan.

| November 26, 2018 | 0 Comments

10 Makanan Untuk Turunkan Berat Badan.| KHALIFAH MEDIA NETWORKS – Tidak ramai yang bersungguh-sungguh dan berjaya menurunkan berat badan akibat tabiat makan yang sukar diubah atau mudah tergoda dengan makanan tinggi kalori. Walau bagaimanapun, masih belum terlambat untuk ulang kembali jika terbantut di permulaan dalam usaha anda menurunkan berat badan. Lihat semula tips dan panduan […]

Continue Reading