Tag: Oden Viral

Oden Ala-ala Family Mart Viral

Oden Ala-ala Family Mart Viral

| June 14, 2020 | 0 Comments

Oden Ala-ala Family Mart Viral| Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca. Sihat tak semua? Kalau tak sihat jangan lupa makan ubat dan banyakkan minum air putih yea. Anak-anak bila dengar ke oden mesti melonjak dah nak makan kan. Bagi ibu-ibu yang tidak tahu apa itu oden? Haa, baiklah oden ini adalah steamboat dari Korea. Kuah macam […]

Continue Reading

Resepi Cara Buat Oden

Resepi Cara Buat Oden

| January 2, 2020 | 0 Comments

Resepi Cara Buat Oden| Hai. Siapa dekat sini masih lagi belum cuba oden yang jual dekat Family Mart? Walaupun resepi oden ni da viral tapi min belum pernah cuba lagi oden yang dah ada dekat Family Mart tu. So hari ni min nak cuba buat sendiri resepi cara buat oden dekat rumah. Anda pun boleh […]

Continue Reading