Tag: western food perak

3 Tempat Makan Best Western Di Batu Gajah, Perak

3 Tempat Makan Best Western Di Batu Gajah, Perak

| July 3, 2018 | 0 Comments

3 Tempat Makan Best Western Di Batu Gajah, Perak | Khalifah Media Networks – Pernah tak anda mengalami situasi bila ke sesuatu tempat tercari-cari kat mana nak makan yang best dan sedap? Perut pun mula lapar, kita pun tertanya-tanya mana tempat makan best kat sini? Jangan pening-pening, disini kami memberi tiga pilihan tempat makan best western […]

Continue Reading

3 Tempat Makan Best Western Di Bagan Serai, Perak

3 Tempat Makan Best Western Di Bagan Serai, Perak

| June 27, 2018 | 0 Comments

3 Tempat Makan Best Western Di Bagan Serai, Perak | Khalifah Media Networks – Sudah lumrah kita bila tiba disesuatu tempat yang mungkin pertama kali pergi, bila perut mula lapar, pasti tertanya dimana nak makan. Sudah semestinya nak tempat makan yang sedap dan best kan? Disini kami memberi tiga pilihan tempat makan best western yang sedap […]

Continue Reading

3 Tempat Makan Best Western Di Lumut, Perak

3 Tempat Makan Best Western Di Lumut, Perak

| June 26, 2018 | 0 Comments

3 Tempat Makan Best Western Di Lumut, Perak | Khalifah Media Networks – Jika tiba disesuatu tempat yang baru kita kunjungi, salah satu perkara penting yang selalu kita fikirkan adalah dimana tempat untuk makan. Sudah semestinya kita mahukan tempat makan yang best dan sedap. Usah runsing, disini kami memberi 3 pilihan tempat makan best western yang […]

Continue Reading

3 Tempat Makan Best Western Di Teluk Intan, Perak

3 Tempat Makan Best Western Di Teluk Intan, Perak

| June 25, 2018 | 0 Comments

3 Tempat Makan Best Western Di Teluk Intan, Perak | Khalifah Media Networks – Kali ini kami ingin kongsikan kedai makan best kepada anda jika bercuti atau berkunjung ke Teluk Intan, Perak. Memang lumrah bila kita sampai di sesuatu tempat yang jarang kita pergi, perut pun mula kelaparan, kita pasti tertanya-tanya dimana tempat makan best […]

Continue Reading

3 Tempat Makan Best Western Di Ipoh, Perak

3 Tempat Makan Best Western Di Ipoh, Perak

| June 21, 2018 | 0 Comments

3 Tempat Makan Best Western Di Ipoh, Perak | Khalifah Media Networks – Tahukah anda di Ipoh terdapat banyak sangat kafe yang menarik dan hipster untuk anda kunjungi? Haaa korang tak tahu kan? Siapa cakap bandar seperti Ipoh tak urban? Kadang-kadang nak cari Port makan stail dan sedap ni boleh memeningkan kepala jugak kan? Kali ini, […]

Continue Reading

3 Tempat Makan Best Western Di Taiping, Perak

3 Tempat Makan Best Western Di Taiping, Perak

| June 20, 2018 | 0 Comments

3 Tempat Makan Best Western Di Taiping, Perak | Khalifah Media Networks – Kali ini admin ingin berkongsi kepada anda bila pertama kali ke Taiping. Sebenarnya sudah terus jatuh cinta walaupun baru menjejakkan kaki ke sini membuat diri terus rasa terpesona. Seperti biasa admin banyak mencari dan singgah tempat-tempat makan yang best di Taiping. Pada awalnya admin banyak merujuk […]

Continue Reading

3 Tempat Makan Best Western Di Kuala Kangsar, Perak

3 Tempat Makan Best Western Di Kuala Kangsar, Perak

| June 18, 2018 | 0 Comments

3 Tempat Makan Best Western Di Kuala Kangsar, Perak | Khalifah Medai Networks – Teringin untuk menikmati makanan yang lain dari kebiasaan di kawasan Kuala Kangsar, Perak? Tapi tak tahu kat mana nak cari dan mesti nak tempat yang best kan? Kepada pecinta makanan western sekitar Kuala Kangsar,Perak. Ada berita baik buat anda semua. Disini […]

Continue Reading