Tag: Masak Ke Tak

Resepi Kebab Ayam

Resepi Kebab Ayam

| June 23, 2020 | 0 Comments

Resepi Kebab Ayam | Sebut saja kebab, mesti teringatkan pasar malam depan rumah kan. Terasa lama sangat tak jejak kaki dekat pasar malam. Ya lah, dengan keadaan yang tak berapa mengizinkan sekarang ni. Tapi jangan risau, ni ha, ada resepi kebab ayam untuk hampa cuba buat sendiri dirumah. Jom usha. Bahan-bahan: Roti ( pita/bun/ gardenia) […]

Continue Reading

Resepi Bebola Mozzarella

Resepi Bebola Mozzarella

| June 22, 2020 | 0 Comments

Resepi Bebola Mozzarella | Dengar nama pun dah terbayang kesedapannya. Apatah lagi bila dah ada depan mata kan. Kalau asyik beli saja pokailah macam ni. Jom kita cuba buat sendiri. Senang saja caranya kalau nak buat. Boleh goreng buat menu sampingan nanti untuk makan tengahari. Ha, tengok resepi ni. Bahan-bahan: 2 biji kentang 200g ayam […]

Continue Reading