Tag: food

Resepi Sup Gearbox Padu

Resepi Sup Gearbox Padu

| June 14, 2020 | 0 Comments

Resepi Sup Gearbox Padu |¬†Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca. Kali ini saya nak kongsikan resepi kaw punyalah. Ramai yang sangat menyukainya. Resepi yang saya nak kongsikan adalah Sup gearbox. Fuh tengok je gambar terus tertelan air liur tau. Sedap dia boleh terngiang-ngiang lah. Tulang yang besar ini pun membuatkan kita terasa berselera nak […]

Continue Reading

Resepi Lidah Buaya manis dan Rangup

Resepi Lidah Buaya manis dan Rangup

| June 13, 2020 | 0 Comments

Resepi Lidah Buaya manis dan Rangup |¬†Assalamualaikum dan hai semuanya. Entri kali ini saya nak share resepi kuih. Kuih ini cukup rangup dan manis. Resepi yang saya nak share adalah kuih Lidah buaya. Tapi ada yang memanggil nama kuih ini adalah kuih tiram, kuih kapal terbang dan macam-macam lagi lah.Kuih ini juga menjadi tarikan istimewa […]

Continue Reading

Resepi Kuih Cincin Rangup Terus Jatuh Hati

Resepi Kuih Cincin Rangup Terus Jatuh Hati

| June 13, 2020 | 0 Comments

Resepi Kuih Cincin Rangup Terus Jatuh Hati |¬†Assalamualaikum dan hai. Semoga segala hal yang kita jalani kini. Seberat apa pun usaha menjaga hati. Tidak hanya menjadi lelah yang tak berarti. Okay baiklah, min rasa min dah jatuh hati lah. bukan apa min dah jatuh hati dengan kuih cincin lah. Sahabat min berasal dari Sabah. Dia […]

Continue Reading