Tag: Misteri

Mayat Seorang Pesara Ditemui Di Rumah Sewanya.

Mayat Seorang Pesara Ditemui Di Rumah Sewanya.

| December 1, 2020 | 0 Comments

Mayat Seorang Pesara Ditemui Di Rumah Sewanya.| Bukit Mertajam: Misteri kehilangan seorang pesara lelaki terungkai apabila mayatnya ditemui dalam rumah disewanya di Taman Impian Alma, di sini, malam tadi. Mayat Seow Ching Yee,49 ditemui tuan rumah berkenaan pada jam 9.21 malam selepas dia mendapat panggilan dari jiran lelaki terbabit yang menyatakan terdapat individu mencari mangsa […]

Continue Reading

Ini ‘Isi’ Bungkusan Misteri Yang Ditemui Di Pantai Irama

Ini ‘Isi’ Bungkusan Misteri Yang Ditemui Di Pantai Irama

| November 23, 2020 | 0 Comments

Ini ‘Isi’ Bungkusan Misteri Yang Ditemui Di Pantai Irama | Bachok – Penemuan bungkusan misteri berwarna kuning yang didakwa ditemui di Pantai Irama di sini menggemparkan orang ramai pagi Jumaat lalu. Bagaimanapun, bungkusan itu sebenarnya hanya mengandungi pasu kecil yang sudah pecah bersama duit syiling lama. Difahamkan, berdasarkan maklumat orang ramai perbuatan itu dilakukan orang […]

Continue Reading

Jumpa Batu Misteri Ketika Mandi Sungai. Apa Yg Jadi Lepas Tu MENYERAMKAN.

Jumpa Batu Misteri Ketika Mandi Sungai. Apa Yg Jadi Lepas Tu MENYERAMKAN.

| September 28, 2020 | 0 Comments

Jumpa Batu Misteri Ketika Mandi Sungai. Apa Yg Jadi Lepas Tu MENYERAMKAN. | Di Twitter, seorang lelaki yang dikenali sebagai Fendymojo, berkongsi sebuah foto mengenai sebiji batu yang telah dijumpai olehnya ketika mandi di sebuah air terjun. Menurut Fendy, dia tidak tahu mengenai jenis batu tersebut dan adakah ianya mempunyai nilai sekiranya dijual. Rata-rata netizen […]

Continue Reading

SERAM. Ada ‘Sesuatu’ Datang Lihat Bayi Tidur. Ada Video.

SERAM. Ada ‘Sesuatu’ Datang Lihat Bayi Tidur. Ada Video.

| August 11, 2020 | 0 Comments

SERAM. Ada ‘Sesuatu’ Datang Lihat Bayi Tidur. Ada Video. | Memasang kamera CCTV di bilik bayi adalah salah satu cara untuk ibu bapa mengawasi tindak tanduk anak mereka. Selain daripada itu, kamera CCTV ini juga boleh memantau bayi mereka yang sedang tidur. Manakan tidak, seperti yang kita ketahui, bayi selalunya akan terjaga pada waktu malam […]

Continue Reading

Misteri Rumah di Lumut

Misteri Rumah di Lumut

| August 10, 2020 | 0 Comments

Misteri Rumah di Lumut |Jika anda ke Lumut, perhatikan di sebelah kiri jalan yang ada apartment di atas bukit yang ada di laluan tersebut. Anda akan nampak dengan jelas rumah papan lama di atas tanah lapang yang telah usang. Sehingga kini, masih tiada laporan rasmi berkenaan rumah lama tersebut yang tidak dirobohkan, namun penduduk setempat […]

Continue Reading

Kisah Seram di Taman Botani 

Kisah Seram di Taman Botani 

| August 9, 2020 | 0 Comments

Kisah Seram di Taman Botani  |Assalamualikum semua. Nama Aku Zara. Aku ini baru sahaja lepas SPM. sejak PKP ini pihak universiti aku hanya dibenarkan menjalankan kelas secara online jadi aku ada banyak masa luang untuk melakukan apa apa yang aku suka. sedikit info tentang diri aku : Aku seorang atlet ketika bersekolah sehingga kini aku […]

Continue Reading

Kena Tindih Dengan Jin

Kena Tindih Dengan Jin

| August 9, 2020 | 0 Comments

Kena Tindih Dengan Jin |Assalamualaikum, nama aku “L” bukan nama sebenar. Cerita yang aku nak kongsikan tentang pengalaman ditindih hantu. Untuk yang tak tahu apa itu istilah “ditindih hantu”, aku terangkan sikit. Ianya akan berlaku masa kita tidur. Kita akan nampak sekeliling kita tapi kita tak mampu untuk gerakkan seluruh badan dan tak mampu untuk […]

Continue Reading

Asmara Jin

Asmara Jin

| August 9, 2020 | 0 Comments

Asmara Jin  |Kisahnya bermula bila Siti Aisyah(bukan nama sebenar)masuk sekolah berasrama..masa tu baru tingkatan 1 umurpun baru 13 tahun..ada beberapa bulan sesi persekolahan..tiba2 Siti Aisyah pengsan..pada mulanya keluarganya ingat hanya pengsan biasa..mungkin demam,mungkin kurang sihat,mungkin pening kepala..sehingga menyebabkan pengsan..sehingga berlakulah kerap kali pengsan di sekolah..keluarganya langsung tidak memikirkan adanya unsur mistik seperti gangguan jin hanya […]

Continue Reading

Dekat Tangga Tadi Itu Siapa?

Dekat Tangga Tadi Itu Siapa?

| August 9, 2020 | 0 Comments

Dekat Tangga Tadi Itu Siapa? |Assalamualaikum guys, ok kisah aku pendek je tapi agak menyeramkan juga lah, aku nk jenis yang mudah nampak benda-benda macam ni so tambah pulak masa form 5 dulu aku stay kat asrama, lagi lah banyak kisah. So hari ni aku nak share salah satu kisah yang berlaku dekat aku. Ok […]

Continue Reading

Jom Main UNO Card

Jom Main UNO Card

| August 9, 2020 | 0 Comments

Jom Main UNO Card | Mari sini aku ceritakan sebuah kisah dalam kehidupanku. Kami sekeluarga pergi melancong ke pulau tioman dalam anggaran 3 hari 2 malam. Malangnya Ibu terlupa untuk menempah tempat penginapan sebelum bertolak dan keputusannya, kami berempat merayau disekitar pulau tioman mencari Hotel yang ada bilik kosong. Disebabkan cuti sekolah, Hampir semua hotel […]

Continue Reading